tirsdag den 18. december 2012

Gamle billeder

Jeg besluttede mig for igår at rydde op på min gamle mobil, og gøre den 100% køreklar igen, og da jeg tjekker hukommelses kortet finder jeg en masse gamle billeder af rotterne.

Bl.a. finder jeg billeder af Angel som lille! Utroligt hvor meget de forandrer sig.



Jeg fandt også babybilleder af vores første kuld, både fra de kun er 2 dage gammel, og op til de blev solgt.

Babyer, 2 dage gammel.


Har også fundet mange mange flere, der er vel lidt over 1000 billeder ialt, med alle de rotter vi har haft hehe.


Jeg har idag også fået en mail fra gnavergalleri om at jeg kan "invitere" 10 mennesker gratis til gnavergalleri, hvor det normalt koster at få en aktiv profil. 

"Hej,
Normalt skal man betale for at bruge GnaverGalleri, men jeg har skaffet dig en gratis brugeroprettelse.
Brug dette link, der gælder til den 24. december 2012.

http://www.gnavergalleri.dk/gratis_aktivering?promotion=xmas2012_qtj483 

Log ind eller opret dig som ny bruger - og du får gratis oprettelse."

Det er ovenstående besked jeg skal sende til folk, men kender ikke umiddelbart nogle der kan bruge det, så smider det bare herind, så kan i selv finde ud af om i kan bruge det til noget.

Nå, jeg vil sætte mig lidt med tøserne inden jeg skal i bio med kæresten iaften.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar