tirsdag den 11. december 2012

Hvad rotter er for mig

Til at starte med kunne jeg ligesom så mange andre ikke lide rotter, og var ikke trygge ved dem, men det ændrede sig.

Første gang jeg mødte rotter faldt jeg for de små kræ. Det var min kærestes første 2 rottedrenge, Vlad og Azreal. De kom bare vandrende stille og roligt hen til mig, op ad min venstre side, om bag nakken og ned af højre side, og løb videre.

Efterhånden som jeg mødte dem flere gange blev jeg mere tryg ved dem, hvilket førte til jeg en dag selv ville have en. Idag har jeg 16 ialt sammen med min kæreste, og de er virkelig det bedste kæledyr jeg nogensinde har haft. Den kærlighed du giver dem får du tifold igen, og det er et nemt og sjovt kæledyr.

Rotter er klogere end man lige tror, de kan trænes til så mange forskellige ting, og kan mange tricks, det er sjovt både for ejer og rotte at træne små tricks som kan give mange smil og grin.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar